Meny

Hjelp til å registrere brukerkonto i Notebutikken

 

RegistreringshjelpNy i notebutikken?

Her har du et eksempel på hvilken informasjon du må registrere som ny kunde i Notebutikken.no Siden for å opprette kundekonto hos oss finner du ved å trykke her.

Merk: Skal du registrere konto for et firma, korps eller kor? Se på bunnen av denne teksten for ekstrainformasjon.

Feltene med stjernetegn (*) er påkrevd, man får ikke registrert brukerkonto uten å ha fyllt inn disse. Å melde seg på våre nyhetsbrev er valgfritt, men det er nyttig da vi sender ut informasjon om nye og nyttige produkter, og du vil med jevne mellomrom motta gode tilbud på ulike noteutgivelser.

Pass på at feltet for "Postnummer" ikke inneholder noe annet enn fire tall, f.eks: 0123. Inneholder dette feltet noe annet enn bare selve postnummeret vil du ikke kunne velge fraktmetode ved betaling, og dermed ikke kunne gjennomføre bestillingen.

Passordet må inneholde seks eller flere tegn, og passordet velger du selv. Merk at du må bekrefte passordet ved å skrive det en gang til for å være sikker på at det ble skrevet korrekt første gang.


Registrerer du konto for et firma/korps/kor?

Registrerer du konto for et firma må også feltet for "Firmanavn" fylles ut.

Alle firmakunder kan bestille fra Notebutikken med faktura som betalingsmåte. For å få dette må du først gjennomføre registreringen, så kan du sende en e-post til post@noteservice.no, da vil vi åpne kontoen for fakturamulighet (husk å skriv hvilken korps det gjelder, det letteste her er å skrive hvilken e-postadresse du registrerte kontoen med).

Når man registrerer konto for et firma/korps/kor lønner det seg å bruke en generell e-postadresse slik at andre ansatte også har tilgang til kontoen, for eksempel innlogging@musikkorpset.no. Om personen som opprettet kontoen slutter i firmaet ved en senere anledning er det lettere å la kontoen gå i "arv" om det ikke brukes en personlig e-postadresse.

Leverings- og faktureringsadresse:
Firma/korps/kor kan registrere separate adresser for levering av bestilling og for mottak av faktura (f.eks. kan leveringsadresse være dirigentens personlige adresse, mens faktura blir sendt til korpset). Dette registreres etter man har registrert konto og logget inn. Husk da å velge de rette adressene i "kassa" på notebutikken når betalingen gjennomføres (bruk rullegardinmenyen), slik at ikke bestilling sendes til fakturaadresse om det var mening at pakke og faktura skal til forskjellige adresser.