Meny

Informasjon om digitalt gavekort

 

Kjøp av digitalt gavekort
Du kan enkelt kjøpe digitale gavekort til noen du kjenner ved å trykke på gavekortet til venstre. For å kjøpe gavekort må du først velge hvor stor beløpet skal være, du kan velge mellom forhåndsvalgte beløp eller fylle inn eget beløp (dette har en øvre grense på 5000 kr).
Deretter fyller du inn fullt navn og e-postadresse til både avsender og mottaker, og man kan selvfølgelig også legge ved en personlig melding til mottaker. For å gjennomføre kjøpet trykker du på kjøpsknappen og går til kassen og fullfører kjøpet. Mottakeren vil normalt få gavekortet tilgjengelig på e-post innen 24 timer. Gavekortet har en gyldighet på 12 måneder og kjøper er selv ansvarlig for å formidle utløpsdato til mottaker.


Bruk av digitalt gavekort
Gavekortene fra Norsk Noteservice AS / Notebutikken.no sendes som e-post til mottageren. Gavekortet kan kun brukes ved kjøp i Notebutikken.no, og gavekortkoden oppgis i handlekurven før man gjennomfører kjøp. Der kan man også sjekke status/saldo på gavekortet, og gavekortets beløp trekkes fra sluttbeløpet.

Man kan benytte flere gavekort på samme ordre, samt bruke gavekort som delbetaling. Om man handler for et større beløp enn gavekortets saldo kan man betale restbeløp med kredittkort eller faktura. Man kan også benytte gavekort flere ganger om man ikke benytter gavekortets totale saldo med en gang. I handlekurven kan man til en hver tid sjekke gavekortets saldo ved å skrive inn gavekortkoden og trykke "sjekk status". For å benytte gavekortet legger man til gavekortkoden og trykker "legg til gavekort". Man får ikke benyttet gavekort på utlånsordrer for korps.


Avbrutt ordre
Om man benytter en gavekortkode, men ordren blir avbrutt under registreringsprosessen vil gavekortet automatisk bli registrert som brukt (og beløpet på ordren vil trekkes fra gavekortet). For å få gavekortet tilbakesatt kan man enten ringe Noteservice på tlf.: Telefon 23 03 95 55 eller sende e-post til: post@noteservice.no

OBS! Husk å legg ved gavekortkoden i henvendelsen slik at vi har mulighet til å søke den opp. Forklar gjerne også hva som har skjedd feil, også vil en av våre medarbeidere tilbakestille gavekortet slik at det igjen er klart for bruk.