Meny

Sende noe i retur? Her finner du alt du lurer på

Returforsendelse betales av deg. Vi har risikoen for transporten tilbake til oss. 

Hvordan returnere varer til Noteservice, Notebutikken.no

Retur sendes til:

Noteservice
Postboks 5, Alnabru
0614 Oslo

Marker sendingen med avsender og ev navn på korps/skole. Normal behandlingstid av retur er 1-3 virkedager etter at vi har mottatt returen. I perioder med stor pågang kan behandlingstiden bli lenger. For reklamasjon vil behandlingstid variere da hver sak er unik og vil løses i samsvar med leverandøren.

Varebytte

I de fleste tilfeller er det ikke noe problem å bytte vare om du har kjøpt feil. Returforsendelse betales av deg. Har du handlet med faktura som betalingsmåte er det fint at du kontakter oss, slik at vi kan utvide forfallsdato så den ikke går til purring mens vi venter på returen.

Feilsending

Dersom vi har sendt deg feil vare er det fint om du tar kontakt med oss slik at vi får rettet opp i det kjappest mulig. Normal praksis er at vi sender korrekt vare og legger ved frankert retur, slik at du får returnert feilsendingen fraktfritt til oss. I enkelte tilfeller kan det være at vare ikke er lagerført, det vil da normalt være 2-3 ukers ekstra leveringstid. I enkelte tilfeller kan det ta lengre tid.

Reklamasjon

Dersom varen du har kjøpt har feil eller mangler kan du kreve retting av feilen, omlevering, prisavslag, erstatning eller at kjøpet heves. Feilen må foreligge før du har mottatt varen. Melding om feil på vare må meldes oss muntlig eller skriftlig i rimelig tid etter varen er mottatt. Vi anbefaler av bevishensyn at du sender oss en utfyllende feilmelding skriftlig pr epost. Legg gjerne ved bilder om det er nødvendig for å forklare feilen. Vi bekrefter mottak av reklamasjonen.

Angrerett

Angreretten gjelder kun privatkjøp. Har du handlet for et korps, kor, skole, kulturskole eller en annen institusjon så gjelder ikke angreretten. Angreretten gjelder ikke digitale noter (PDF), CD, DVD eller programvarer. Du betaler for returforsendelsen. Vi har risikoen for transporten tilbake til oss.

Angreretten gir deg som privatperson rett til å angre kjøpet av varer og enkelte tjenester. Angreretten forutsetter at du gir oss beskjed innen 14 dager etter du har mottatt varen, og du må innen ytterligere 4 dager returnere vare til oss. Angrerettskjema må fylles ut og returneres sammen med vare. Det er skjema for angrerett i ordrebekreftelse du mottar på epost etter at bestillingen er gjennomført. Her er link til å laste ned angrerettskjema.

For at angreretten skal gjelde må varen være levert til oss i tilnærmet samme mengde og stand som du mottok den. Vi er forpliktet til å betale tilbake hele kjøpssummen når du benytter deg av angreretten. Dette innebærer kostnad for vare, sendingsutgift fra oss til deg, fakturagebyr og ev andre kostnader.

Refundering

Har du benyttet deg av angreretten og handlet med kort som betalingsmåte så må du skrifte kontonummeret du ønsker å bli refundert beløpet til på angrerettskjema. Tilbakebetaling skjer normalt innen 1-3 virkedager etter vi har mottatt sendingen. Har du handlet med faktura som betalingsmåte så blir faktura kreditert etter vi har mottatt sendingen.

Hjelp

Er du usikker på om det er noe feil med produktet, ta kontakt med oss så raskt som mulig så vil du få hjelp. Vi kan kontaktes på epost post@noteservice.no eller telefon 23039555.